LG та Meta об'єднують зусилля для роботи над розширеною реальністю / Все новости / Главная

LG Electronics (LG) та Meta Platforms, Inc. (Meta) оголосили про розширення стратегічної співпраці з метою прискорення розробки XR-технологій (з розширеною реальністю). Ця співпраця поєднує сильні сторони обох компаній у сфері продуктів, контенту, послуг та платформ, щоб створити інноваційний досвід для користувачів у віртуальному просторі.

Співпраця з XR

28 лютого керівництво LG, включаючи генерального директора Вільяма Чо та президента підрозділу Home Entertainment Пак Хьон Сей, зустрілося з засновником і генеральним директором Meta Марком Цукербергом у штаб-квартирі LG в Сеулі. Ця зустріч співпала з візитом Цукерберга до Азії. Під час дво-годинної зустрічі сторони обговорили бізнес-стратегії та бачення розробки XR-пристроїв нового покоління. Генеральний директор Чо, ознайомившись з гарнітурою Meta Quest 3 та розумними окулярами Ray-Ban Meta, висловив зацікавленість у передових технологіях Meta, включаючи великі мовні моделі та можливості інтеграції ШІ в пристрої.

Шлях до XR наступного покоління

LG очікує, що об'єднання платформи Meta з власними можливостями контенту та сервісів телевізійного бізнесу дозволить створити унікальну екосистему в XR-домені, який є одним з нових напрямків бізнесу компанії. Крім того, поєднання ключових технологій Meta з передовими можливостями продуктів та якістю LG обіцяє значну синергію в розробці XR-пристроїв нового покоління.

XR-пристрої розглядаються як персональні пристрої наступного покоління, які здатні подолати обмеження мобільних екранів в плані занурення та інтуїтивності. Ці носимі пристрої пропонують значний потенціал для розширення взаємодії зі споживачами. Як зазначив генеральний директор Чо: "Ми бачимо перспективи для персональних пристроїв наступного покоління на XR-арені".

Стратегія концентрації та розвитку

Протягом останніх років LG стратегічно зосередила ресурси на перспективних напрямках з високим потенціалом зростання, мінімізуючи маргінальний бізнес, ґрунтуючись на ринковій динаміці та стратегічних оцінках. Співпраця з Meta відповідає цій стратегії, адже вона спрямована на інновації в досвіді користувачів у віртуальному просторі, передбачаючи значне зростання ринку XR.

Минулого року LG представила бачення Future Vision 2030, окресливши довгострокову мету стати компанією з розумних рішень для дому, яка може безперешкодно об'єднувати та розширювати користувацький досвід у різних сферах, включаючи домашні, комерційні, мобільні та віртуальні простори. В рамках організаційних змін в кінці року в підрозділі Home Entertainment був створений спеціалізований XR-бізнес-підрозділ для прискорення розвитку нових підприємств у віртуальному просторі.

 

Похожие новости
Комментарии

comments powered by Disqus
Мы в социальных сетях: